פרסום בדואר אלקטרוני

מהסיבה הפופולרית ביותר לגלישה באינטרנט הינה קריאת דואר אלקטרוני. הגולש הממוצע בישראל מתחבר מס' פעמים ביום על מנת לבדוק את תיבת הדואר שלו ושוהה זמן רב יותר בקריאת המכתבים מאשר בגלישה ברשת.
כל מנהל שיווק מוכרח לשלוט ברזי הפרסום בדואר האלקטרוני. למרות חסרונו הבולט של פרסום מסוג זה – כנתפס פולשני בעיני הגולשים, יתרונותיו רבים מספור ועשויים לשפר משמעותית את ביצועי מחלקת שירות הלקוחות ומחלקת המכירות. למידע נוסף אודות יתרונות פרסום בדואר אלקטרוני לחץ כאן.

השרותים אותם אנו מספקים ללקוחותינו הינם:

בניית מועדון לקוחות והפצת ניולטר

פרסום על בסיס כמות הודעות

פרסום להגדלת מכירות באמצעות לידים

פרסום על בסיס כניסות הגולשים לאתר

בניית מועדון לקוחות

בשנים האחרונות השתנתה תפיסת העסק את הלקוח ומרבית העסקים המודרניים מבססים עצמם באמצעות מועדוני לקוחות גדולים וקניות חוזרות. הדוגמאות הבולטות ביותר לכך הינם רשתות המזון וחברות הסלולר. לפיכך, עלינו לגייס כמות גדולה ככל האפשר של לקוחות קיימים ופוטנציאליים למועדון הלקוחות שלנו וזאת באמצעות הצעת הטבות שונות ועידכונים שוטפים. ככל שנציע ללקוח הטבות אשר יתפסו כמשמעותיות יותר בעיניו כך נוכל לדרוש מהלקוח למסור פרטים נוספים, פרט לכתובת הדואר האלקטרוני בעת ההרשמה. הדרך הפשוטה ביותר לאיסוף הנתונים הינה במהלך תהליך המכירה כאשר נאמת את פרטי הלקוח, אך עלינו לשאוף להגדלת מועדון הלקוחות ככל הניתן ולא להתבסס רק על איסוף ממכירות. את פרטי הלקוחות ניתן לאסוף באמצעות מס' דרכים נוספות:
● הרשמה לאתר על מנת לקבל גישה לתכני מידע או על מנת לבצע פעולה מסויימת.
● הרשמה לחידון או להגרלה
● הרשמה לקבלת הטבות, מידע על מבצעים ועידכונים.

הפצת ניוזלטר

ניוזלטר הינו מגזין אלקטרוני המשמש לעדכון הלקוחות בנוגע לחדשות באתר ובתחומו,
ובנוגע למוצרים חדשים ומבצעים אטרקטיביים. ככל שהמידע אותו נציע יהיה מעניין יותר
והמחירים אטרקטיביים יותר עבור הנמענים, כך נגדיל את כמות הגולשים באתר בתקופת
הפרסום ואת היקף המכירות בהתאם.

פרסום על בסיס כמות הודעות

החבילה כוללת:

● עיצוב מגזין שיווקי/מודעה לתפוצה ברשת או למועדון לקוחות.
● שליחה ממוקדת ע"פ חתכים לפניה לקהל הלקוחות הפוטנציאלי ביותר.
● שירותי ניתוח שוק ממוקד
● ייעוץ ושינויים במהלך הקמפיין להשגת התוצאות הגבוהות ביותר.

פרסום להגדלת מכירות באמצעות לידים

החבילה כוללת:

● עיצוב מגזין שיווקי/מודעה לתפוצה ברשת או למועדון לקוחות.
● בניית מיניסייט – אתר תוכן מצומצם בו יכול הלקוח לקבל מידע נוסף ולהשאיר פרטים ליצירת קשר.
● סינון לידים שאינם רלוונטיים וקבלת רשימה אופטימלית של לקוחות מתעניינים.

ליד או Lead הינה פניה מאת לקוח פוטנציאלי המעניין במוצר או בשירות.
בחבילת פרסום זו התשלום מתבצע בהתאם לכמות הפניות של לקוחות אשר נחשפו לפרסום, גלשו לאתר ומעוניינים בקבלת פרטים נוספים או ברכישה.

מחיר ליד משתנה בהתאם לכמות הלידים המוזמנת בעת הזמנת הפרסום.

פרסום על בסיס כניסות הגולשים לאתר

החבילה כוללת:

● עיצוב מגזין שיווקי/מודעה לתפוצה ברשת או למועדון לקוחות.
● בניית מיניסייט – אתר המקשר לאתר הבית של המפרסם על מנת לא לחשוף את אתר הבית בעת הפרסום ולאמוד את כמות ההפניות מהמיניסייט לאתר הבית.

חבילה זו מתאימה למפרסמים המעוניינים להגדיל משמעותית את תנועת הגולשים באתרם. ככל שהמוצר או השירות המוצעים באתר הינם ג'נריים יותר – כלומר, פונים לקהל יעד רחב יותר כך כמות הכניסות תהיה גדולה יותר. אתר בעל יחס המרה טוב יכול להפיק מפרסום מסוג זה תועלות רבות כגון: איסוף פרטי גולשים, הגדלת כמות המבקרים היומית באתר לאורך זמן והגדלת נפח מכירות באופן מיידי.

מחיר הפרסום משתנה בהתאם לכמות הכניסות לאתר המוזמנות בעת הזמנת הפרסום.

קידום אתרים מקצועי קידום אתרים מקצועי