קידום אתרים

להיות ראשון בגוגל, זה כל מה שצריך?

ברור שלהיות ראשון בגוגל או לפחות בדף הראשון זה מצוין! אין עם זה ויכוח.

ובזה כמובן שנוכל לעזור לך..

אבל, מה תעשה במידה ותגלה שיש תחרות גדולה על המילות חיפוש שאתה מתמודד עליהם?

לדוגמא: אתה מוכר ספרים ואתה מעוניין להופיע בתוצאות החיפוש של גוגל תחת המילים ספרים בזול או 4 ספרים ב-100 ש"ח.

רשמת את המילים האלו בגוגל ולהפתעתך יש לך המון מתחרים, מתחרים שקיימים ברשת שנים!

והם חזקים.. מאוד חזקים, יש להם המון תוכן והם השקיעו רבות על מנת לקדם את עצמם. בפניך עומדות שתי אפשרויות.

אפשרות אחת: להתחיל לקדם גם את האתר שלך תחת אותן מילות חיפוש,

להשקיע המון כסף בקידום ממומן בגוגל ובעיקר לבזבז המון זמן בעבודה קשה 

כשאתה אפילו לא יודע מי אלו המתחרים העומדים נגדך.

אפשרות שנייה (סודית): היא לא באמת סודית פשוט רוב האנשים לא דואגים לה מספיק, האפשרות היא פרסום ושיווק היקפי!

מה זה פרסום ושיווק היקפי?

אם ננסה להבין רגע מה היא באמת המטרה שלנו נגלה שכל עוד העסק שלי מוכר ואני עדיין מרוויח

כסף כתוצאה מכל פרסום שהוא, אזי לא באמת אכפת לי אם אהיה ראשון בגוגל או לא.

שיווק היקפי הינו מצב שבו הפרסום שלך נחשף מספר פעמים ביום לאותו אדם.

וכך ניצור מצב שבו נקבל את תשומת הלב של הלקוח הפוטנציאלי שלנו כתוצאה ממגוון אזורי פרסום.

לדוגמא: אדם קם בבוקר פותח את הפייסבוק שלו ושם בפעם הראשונה הוא נחשף לפרסום

"4 ספרים ב-100 ש"ח". אותו אדם לא ממהר לקנות אך מאחר והוא אכן אוהב ספרים,

המבצע נשמע לו אטרקטיבי והוא בהחלט מכניס את המודעה הזו לתודעה שלו.

כעבור מספר שעות אותו אדם יושב לאכול צהריים ותוך כדי הוא מעיין בנייד שלו בסרטונים אהובים ביוטיוב,

ושם הוא נחשף בפעם השנייה לפרסום של הספרים רק שהפעם זה מגיע אליו כסרטון תדמית.

אותו אדם כבר לוחץ על הלינק על מנת לראות במה מדובר.

בפעם הבאה שאותו אדם ייחשף לפרסום הסיכוי גדול שהוא כבר יבצע את הרכישה

או שיגיע פיזית לחנות המדוברת או שירים טלפון על מנת לברר פרטים נוספים.

איך עושים את זה?

איך גורמים לאותו לקוח פוטנציאלי באמת לקבל את אותם פרסומים ברצף?

איך ניתן לעקוב אחר אותו אדם שנחשף לראשונה למועדה שלי?

ואיך אדע אם הוא מעוניין על מנת להמשיך ולשדר לו את אותם פרסומות?

קידום אתרים מקצועי קידום אתרים מקצועי