שיווק היקפי

שיווק ופרסום היקפי נועדו לגרום לעסק שלך להיחשף ללקוח הפוטנציאלי שלך!

ROI – Return on Investment

הכוונה היא לא רק לשיווק בגוגל!

כמובן שאנו לא מזלזלים בגוגל וכחלק מהשיווק ההיקפי גוגל הוא כלי עיקרי, אבל הסיפור פה הרבה יותר רחב, מתוחכם ומסובך!

חלק גדול מהעבודה שלנו הוא תכנון יסודי של כל מהלכי השיווק בהם נשתמש על מנת להצליח לקדם את העסק שלך.

לשיווק ההיקפי יש חוק פשוט להרוויח כסף כתוצאה ישירה ממהלכי השיווק והפרסום שבשפה פשוטה – רווחים כתוצאה ישירה ממהלך פרסומי כלשהו. עד לפני מספר שנים כל מה שהיה ניתן לעשות הוא פרסום בטלוויזיה, ברדיו, שלטי חוצות, עיתונים ועוד כמה שיטחי פרסום שאנשים ידעו לנצל, האם זה עבד?

כן ולא, 

  • כן – הפרסום בהחלט גרם לגירוי התודעה בקרב הלקוחות ובסופו של דבר הביא להכנסות חדשות לחברה.
  • לא – סך ההוצאות לטובת הפרסום לעומת ההכנסות היו גבוהות, מה שמעיד על הפסד .

הסטטיסטיקה לא עבדה כאן יותר מידי, הסיכוי שמשהו היה קונה כתוצאה מפרסום כזה עמד על 50%, או שכן או שלא!

בימנו, ולמזלנו הגדול ניתן לבחון ברמה גבוה מאוד את סך ההוצאות לעומת סך ההכנסות הצפוי וניתן לחזות כמעט מראש האם הרווחים יגברו על ההוצאות (ROI זוכרים).

הפרסום המתבצע ברשת מדוד, ממוקד אך ורק לקהל היעד הרלוונטי והכי חשוב לא בזבזני.

הפרסום מתבצע בכל הפלטפורמות האפשריות כגון:

גוגל פייסבוק יוטיוב מאמרים תוכן שיווקי פורומים דפי נחיתה סרטונים

והרשימה עוד ארוכה… אבל ברגע שמבצעים שימוש מדויק בכל אחת מהפלטפורמות הללו ניתן להגיע לתוצאות מרחיקות לכת..

קידום אתרים מקצועי קידום אתרים מקצועי